Wiemy, że to stresujące gdy nie zobaczysz od razu opłaty za wykonaną dostawę. 😦

Nic się nie martw, każda zrealizowana dostawa jest opłacona.
Czasem system aktualizuje się z lekkim opóźnieniem. Prosimy o chwilę Twojej cierpliwości.

Jeśli po 24h nadal nie widzisz opłaty, wtedy napisz do nas przez czat w aplikacji Wolt Partner. 💌


ZAMÓWIENIE ANULOWANE?

Nic straconego! W przypadku, gdy lokal z jakiegoś powodu nie ma Twojego zamówienia lub musi je anulować po Twoim przyjeździe - skontaktuj się z Supportem, wybierając właściwą opcję: 
💬 Pomoc z dostawą → 🌀Nie mogę potwierdzić odbioru lub  ❌Potrzebuję odpiąć zamówienie

Następnie podaj numer zamówienia oraz informacje, które przekazał lokal!
Support oznaczy Twoje zamówienie, dzięki czemu otrzymasz płatność za dojazd do lokalu.