Pytania ze spotkania partnerskiego
Podczas piątkowego spotkania online dostaliśmy dużo pytań. Niestety nie udało nam się wszystkiego omówić więc odpowiedzi zamieszczamy poniżej. ☺️
⭐️ Pamiętaj, że spotkania są cykliczne, zawsze w ostatni piątek miesiąca a link otrzymujesz zawsze w aplikacji.
Czy Wolt ponownie rekrutuje?
Wolt rekrutuje (daje możliwość zakładania kont) przez cały rok, ale aktywacja tych kont jest limitowana, zależnie od potrzeb na rynku oraz od sezonu, który mamy. W lato aktywacje kont są bardzo ograniczone, na naszej stronie internetowej aktualizujemy informacje, w których miastach przyjmujemy Partnerów - https://partnerswolt.pl/aktywacje
Czy będą naliczane przejechane kilometry, a nie odległość w linii prostej?
Tego typu zmiany dotyczą całego systemu i są one wprowadzane globalnie. Takie procesy są długotrwałe - jeżeli będziemy mieli możliwość wprowadzenia zmiany, to chętnie z niej skorzystamy i z pewnością zostaniecie o niej poinformowani. Obecnie prowadzone są prace globalnie nad wprowadzeniem tego modelu i spodziewamy się go jeszcze w 2022 roku.
Czy jest szansa na wyprowadzenie różnych stawek na skuter i na samochód?
Obecnie nie planujemy różnicowania stawek dla tych pojazdów. Zdajemy sobie sprawę, że skuterem łatwiej pokonać korki i nie ma tak dużych problemów z parkowaniem jak z autem, dlatego zachęcamy do korzystania z tego środka transportu. Co do stawek rowerowych a skuterowych/samochodowych to różnią się ze względu na koszty amortyzacji pojazdów.
Czy zostaną wprowadzone bonusy za liczbę dostaw odpowiednio do danego miasta?
Takie bonusy już u nas działają - przede wszystkim w postaci podwyższonych stawek, są one dostosowywane do liczby Partnerów oraz liczby zamówień w danym mieście.
Kiedy będą napiwki po dostawie?
Obecnie trwają prace nad wprowadzeniem takiego rozwiązania, ale tego typu zmiany są wprowadzane globalnie. Chcemy, aby były one wprowadzone tak szybko, jak to możliwe!
Kiedy będą opłaty za oczekiwanie w restauracji?
Wolt opłaca wykonanie dostawy - niestety czas oczekiwania w restauracji nie jest w to wliczony. Każdy Partner ma możliwość odrzucenia zamówienia, jeśli czas oczekiwania w restauracji jest zbyt długi. Zachęcamy również do zgłaszania opóźnień restauracji poprzez oznaczanie tego w opcjach zamówienia bądź opisanie takiej sytuacji w feedbacku, przechodząc offline.
Dlaczego nikt nie informuje o powiększającej się strefie dostaw?
Nie informujemy o niewielkich zmianach w zasięgu, które wprowadzane są dość często. Zależy nam na zapewnieniu dobrej jakości dostawy w każdym z obszarów, dlatego o znacznych zmianach w Twoim mieście dowiesz się na pewno. Zawsze możesz sprawdzić obszar dostaw jak i strefę hotspotów na naszej stronie - https://partnerswolt.pl/hotspots
Kiedy będzie więcej zamówień?
Liczba zamówień zależy od wielu czynników - jednym z nich jest sezonowość: w lato ta ilość jest mocno uzależniona od pogody. W bardzo ciepłe i słoneczne dni zamówień może być mniej ze względu na to, że Klienci preferują wyjść na miasto lub wyjeżdżają na wakacje, a Partnerów najwięcej. Z drugiej strony w deszczową pogodę, ilość zamówień potrafi bardzo wzrosnąć a ilość Partnerów spaść - jest to najlepszy moment na zarabianie w lecie i warto się wtedy zalogować. Polecamy inwestycję w odzież przeciwdeszczową - u nas możesz dostać np kurtkę i spodnie przeciwdeszczowe. Najwięcej zamówień pojawi się od września!
Od czego zależy liczba monet przydzielanych za zadania w aplikacji Appjobs?
Aplikacja Appjobs jest dodatkowym benefitem, który oferujemy naszym Partnerom, w celu polepszenia jakości współpracy z Wolt. Monety i wyzwania w Appjobs nie są podstawą ani częścią modelu zarabiania w Wolt, więc należy je traktować jedynie jako dodatek, który może się zmieniać w wartości i ilości na przestrzeni czasu. Poza wyzwaniami i monetami, Appjobs oferuje kalkulator zarobków oraz tablicę wyników, gdzie można porównać ilość zamówień i zarobków z innymi użytkownikami aplikacji.
Dlaczego w trybie łączonym zamówienia potrafią znikać przed upływem 60 sekund?
Zamówienia łączone, jeśli nie zaakceptowane mogą znikać do 60sek - czasami ten czas może być jednak krótszy, jeśli algorytm znajdzie bardziej optymalną trasę i Partnera.
Czy można dostać się do pracy w biurze, a jeśli tak to w jaki sposób?
Jasne, każdy może spróbować swoich sił! Więcej o dostępnych stanowiskach możesz przeczytać poniżej - https://wolt.com/pl/jobs
Czy będzie support/obsługa Partnerów w języku ukraińskim?
Support Wolt obsługiwany jest w dwóch językach: polskim i angielskim. Każde pytanie wysłane na maila nawet przez tłumacza doczeka się odpowiedzi, staramy się pomóc jak tylko potrafimy. Nie wykluczamy, że w przyszłości możemy wprowadzić część komunikacji w innych językach niż polski i angielski, jeśli zajdzie taka potrzeba i nie wpłynie to na jakość usługi, którą otrzymuje Klient.
Nie jestem pewny czy będę mógł wziąć udziału w następnym spotkaniu, co w tym przypadku?
Nie martw się, prowadzimy spotkania co miesiąc więc będziesz mógł dołączyć kolejnym razem. Pamiętaj, że każde pytanie możesz zadać nam przez maila: partnerspoland@wolt.com - na pewno Ci odpowiemy.