Pytania ze spotkania partnerskiego

Podczas piątkowego spotkania online dostaliśmy dużo pytań. Niestety nie udało nam się wszystkiego omówić więc odpowiedzi zamieszczamy poniżej. ☺️

⭐️ Pamiętaj, że spotkania są cykliczne, zawsze w ostatni piątek miesiąca a link otrzymujesz zawsze w aplikacji.

  • Czy Wolt ponownie rekrutuje?
    Wolt rekrutuje (daje możliwość zakładania kont) przez cały rok, ale aktywacja tych kont jest limitowana, zależnie od potrzeb na rynku oraz od sezonu, który mamy. W lato aktywacje kont są bardzo ograniczone, na naszej stronie internetowej aktualizujemy informacje, w których miastach przyjmujemy Partnerów - https://partnerswolt.pl/aktywacje

  • Czy będą naliczane przejechane kilometry, a nie odległość w linii prostej?
    Tego typu zmiany dotyczą całego systemu i są one wprowadzane globalnie. Takie procesy są długotrwałe - jeżeli będziemy mieli możliwość wprowadzenia zmiany, to chętnie z niej skorzystamy i z pewnością zostaniecie o niej poinformowani. Obecnie prowadzone są prace globalnie nad wprowadzeniem tego modelu i spodziewamy się go jeszcze w 2022 roku.

  • Czy jest szansa na wyprowadzenie różnych stawek na skuter i na samochód?
    Obecnie nie planujemy różnicowania stawek dla tych pojazdów. Zdajemy sobie sprawę, że skuterem łatwiej pokonać korki i nie ma tak dużych problemów z parkowaniem jak z autem, dlatego zachęcamy do korzystania z tego środka transportu. Co do stawek rowerowych a skuterowych/samochodowych to różnią się ze względu na koszty amortyzacji pojazdów.

  • Czy zostaną wprowadzone bonusy za liczbę dostaw odpowiednio do danego miasta?
    Takie bonusy już u nas działają - przede wszystkim w postaci podwyższonych stawek, są one dostosowywane do liczby Partnerów oraz liczby zamówień w danym mieście.

  • Kiedy będą napiwki po dostawie?
    Obecnie trwają prace nad wprowadzeniem takiego rozwiązania, ale tego typu zmiany są wprowadzane globalnie. Chcemy, aby były one wprowadzone tak szybko, jak to możliwe! 

  • Kiedy będą opłaty za oczekiwanie w restauracji? 
    Wolt opłaca wykonanie dostawy - niestety czas oczekiwania w restauracji nie jest w to wliczony. Każdy Partner ma możliwość odrzucenia zamówienia, jeśli czas oczekiwania w restauracji jest zbyt długi. Zachęcamy również do zgłaszania opóźnień restauracji poprzez oznaczanie tego w opcjach zamówienia bądź opisanie takiej sytuacji w feedbacku, przechodząc offline. 

  • Dlaczego nikt nie informuje o powiększającej się strefie dostaw? 
    Nie informujemy o niewielkich zmianach w zasięgu, które wprowadzane są dość często. Zależy nam na zapewnieniu dobrej jakości dostawy w każdym z obszarów, dlatego o znacznych zmianach w Twoim mieście dowiesz się na pewno. Zawsze możesz sprawdzić obszar dostaw jak i strefę hotspotów na naszej stronie - https://partnerswolt.pl/hotspots

  • Kiedy będzie więcej zamówień?
    Liczba zamówień zależy od wielu czynników - jednym z nich jest sezonowość: w lato ta ilość jest mocno uzależniona od pogody. W bardzo ciepłe i słoneczne dni zamówień może być mniej ze względu na to, że Klienci preferują wyjść na miasto lub wyjeżdżają na wakacje, a Partnerów najwięcej. Z drugiej strony w deszczową pogodę, ilość zamówień potrafi bardzo wzrosnąć a ilość Partnerów spaść - jest to najlepszy moment na zarabianie w lecie i warto się wtedy zalogować. Polecamy inwestycję w odzież przeciwdeszczową - u nas możesz dostać np kurtkę i spodnie przeciwdeszczowe. Najwięcej zamówień pojawi się od września!

  • Od czego zależy liczba monet przydzielanych za zadania w aplikacji Appjobs?
    Aplikacja Appjobs jest dodatkowym benefitem, który oferujemy naszym Partnerom, w celu polepszenia jakości współpracy z Wolt. Monety i wyzwania w Appjobs nie są podstawą ani częścią modelu zarabiania w Wolt, więc należy je traktować jedynie jako dodatek, który może się zmieniać w wartości i ilości na przestrzeni czasu. Poza wyzwaniami i monetami, Appjobs oferuje kalkulator zarobków oraz tablicę wyników, gdzie można porównać ilość zamówień i zarobków z innymi użytkownikami aplikacji.

  • Dlaczego w trybie łączonym zamówienia potrafią znikać przed upływem 60 sekund?
    Zamówienia łączone, jeśli nie zaakceptowane mogą znikać do 60sek - czasami ten czas może być jednak krótszy, jeśli algorytm znajdzie bardziej optymalną trasę i Partnera. 

  • Czy można dostać się do pracy w biurze, a jeśli tak to w jaki sposób?
    Jasne, każdy może spróbować swoich sił! Więcej o dostępnych stanowiskach możesz przeczytać poniżej - https://wolt.com/pl/jobs

  • Czy będzie support/obsługa Partnerów w języku ukraińskim?
    Support Wolt obsługiwany jest w dwóch językach: polskim i angielskim. Każde pytanie wysłane na maila nawet przez tłumacza doczeka się odpowiedzi, staramy się pomóc jak tylko potrafimy. Nie wykluczamy, że w przyszłości możemy wprowadzić część komunikacji w innych językach niż polski i angielski, jeśli zajdzie taka potrzeba i nie wpłynie to na jakość usługi, którą otrzymuje Klient. 

  • Nie jestem pewny czy będę mógł wziąć udziału w następnym spotkaniu, co w tym przypadku?
    Nie martw się, prowadzimy spotkania co miesiąc więc będziesz mógł dołączyć kolejnym razem. Pamiętaj, że każde pytanie możesz zadać nam przez maila: partnerspoland@wolt.com - na pewno Ci odpowiemy. 

Previous
Previous

Woda, woda, woda!

Next
Next

Nowe stawki