🌟 Dzięki platformie Onsi możesz skorzystać z ubezpieczenia kurierskiego oraz z dodatkowych nagród.
Zakres ubezpieczenia znajdziesz poniżej a nagrody możesz przeglądać po zalogowaniu na [platformę].

💌 Możesz skontakować się również bezpośrednio z Onsi [tutaj]


Jakiego rodzaju jest to ubezpieczenie?

☑️ Polisa obejmuje ochroną kurierów współpracujących z Wolt w razie wypadku, jeśli wystąpił on podczas bycia zalogowanym w aplikacji Partnera. Polisa oferuje szeroki wachlarz świadczeń powypadkowych, które są wypłacane w stałej kwocie w okolicznościach podlegających ubezpieczeniu, jak określono poniżej:

Co obejmuje ubezpieczenie?

Wypłacimy kwotę ubezpieczenia, zgodnie ze szczegółowymi warunkami ubezpieczenia, w razie następujących zdarzeń, które nastąpiły w wyniku indywidualnego, nieprzewidzianego i nieumyślnego wypadku zaistniałego w okresie polisy, który nie nosi znamion schorzenia lub choroby.

Sekcja A: Poważny uraz z trwałym uszczerbkiem na zdrowiu

☑️ Zgon

☑️ Trwała niepełnosprawność całkowita

☑️ Trwała niepełnosprawność częściowa

Czego ubezpieczenie nie obejmuje?

❌ Schorzeń lub chorób występujących z przyczyn naturalnych, wcześniej istniejących chorób, zaburzeń degeneracyjnych, stopniowo postępujących schorzeń lub syndromu stresu pourazowego.

Partnerów którzy ukończyli 70lat, chyba że zgłoszenie roszczenia nastąpiło w okresie polisy, przed ukończeniem przez danego Partnera wieku 70 lat.

❌ Samobójstw, prób samobójczych, umyślnego samookaleczenia ciała lub planowanych zabiegów operacyjnych.

❌ Osób pozostających pod wpływem alkoholu, narkotyków lub substancji odurzających

☑️ Koszty pogrzebowe

☑️ Zaginięcie

Sekcja B: Poważny uraz z czasowym uszczerbkiem na zdrowiu

☑️ Złamanie, którego Partner firmy Wolt doznał w obrębie:

  • Czaszki, kości twarzy lub szczęki; lub

  • Szyi i kręgosłupa; lub

  • Obojczyka, łopatki, ramienia, łokcia, przedramienia, nadgarstka lub dłoni (z wyłączeniem palców); lub

  • Miednicy, uda, rzepki kolanowej, podudzia, kostki lub stopy (z wyłączeniem palców)

☑️ Zwichnięcie, którego Partner doznaje po raz pierwszy w obrębie:

  • Biodra, kolana, kostki; lub

  • Nadgarstka, łokcia lub ramienia

☑️ Hospitalizacja trwająca przynajmniej 48 godzin.

Sekcja C: Zwrot kosztów

☑️ Koszty koniecznego leczenia dentystycznego.

☑️ Koszty koniecznego leczenia i rehabilitacji.

Dotyczy wszystkich sekcji

☑️ Dotyczy wyłącznie mieszkańców Europejskiego Obszaru Gospodarczego

(EOG).

☑️ Kurierzy współpracujący z Wolt.

Sekcja B: Poważny uraz z czasowym uszczerbkiem na zdrowiu

❌ Wypadki,w wyniku których dochodzi do złamania palców u rąk i/lub nóg.

❌ Zwichnięcia stawów, które już wcześniej ulegały zwichnięciom.

❌ Zwichnięcia niewymagające leczenia ani operacji chirurgicznej.

❌ Hospitalizacja trwająca krócej niż 48 godzin

Sekcja C: Zwrot kosztów

❌ Protezy dentystyczne wyższej jakości lub o wyższym standardzie niż te, które posiadano przed wypadkiem.

❌ Leczenie urazów dentystycznych, nieujawnionych w ciągu 30 dni od daty zaistniałego wypadku.

❌ Roszczeń o świadczenie ubezpieczeniowe przy należnej kwocie odszkodowania mniejszej od udziału własnego w szkodzie.

❌ Jakiekolwiek leczenie w okresie po 12 miesiącach od daty, w której doszło do wypadku.

Kiedy obowiązuje ubezpieczenie?

☑️ Kurierzy współpracujący z Wolt są objęci ubezpieczeniem od chwili zalogowania się do aplikacji Partnera na terenie swojego kraju zamieszkania.

Czego muszę dopilnować?

  • Pamiętaj o udzielaniu rzetelnych odpowiedzi na zadane przez nas pytania, przy czym wszelkie podane informacje muszą być kompletne i precyzyjne.

  • Pamiętaj o odpowiednim rejestrowaniu godzin online w platformie dla Partnerów firmy Wolt.

  • Partnerzy, którzy chcą zgłosić roszczenie o odszkodowanie muszą jak najszybciej po wypadku skonsultować się z lekarzem.

  • Partnerzy muszą niezwłocznie poinformować naszą firmę o wszelkich wypadkach, w wyniku których może dojść do zgłoszenia roszczenia.

  • Przy ubieganiu się o dowolne świadczenie ubezpieczeniowe stan zdrowia musi zostać potwierdzony orzeczeniem lekarskim, zgodnie postanowieniami punktu 4.0 w treści polisy.

  • O wszelkich związanych z Tobą zmianach, które Twoim zdaniem mogą stanowić istotną zmianę warunków niniejszej polisy, należy nas zawsze powiadamiać. Dotyczy to także zmiany Twojego imienia lub nazwiska, adresu, danych kontaktowych lub podobnych planowanych zmian.

  • Nieujawnienie jakiejkolwiek ze zmian w powyższych danych może skutkować naruszeniem warunków ubezpieczenia, odrzuceniem roszczenia lub jego obniżeniem. Twoja polisa może zostać unieważniona, bez wypłaty świadczenia, więc jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, daj nam znać, abyśmy mogli sprawdzić, czy w tej sytuacji dochodzi do istotnej zmiany warunków.